
W jaki sposób można się z nami skontaktować?
Możesz się z nami skontaktować dzwoniąc pod numer telefonu +48 53 087 23 92, telefon odbieramy w godzinach od 8:00 do 16:00 w dni robocze. W weekendy i święta mamy wolne.
W przypadku nie odebrania przez nas telefonu możesz również napisać do nas e-mail na adres: sklep@selero.pl
Możesz także skorzystać z czatu, który dostępny jest na naszej stronie - w tym celu należy kliknąć dymek w dolnym prawym rogu ekranu.
Potrzebujesz pomocy z zamówieniem?
Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia również możesz się z nami skontaktować pod numerem telefonu +48 53 087 23 92. Nasi doradcy postarają się udzielić Tobie pomocy podczas składania zamówienia, a także doradzą wybór odpowiednich produktów.
Kontaktując się z nami możesz także uzyskać informację odnośnie dostępnych form płatności jak i również odnośnie czasu realizacji zamówienia - wystarczy, że zapytasz.
Ogólnie zapytania ofertowe
W przypadku zainteresowania naszymi produktami lub w przypadku zainteresowania produktami, których nie ma w naszej ofercie można do nas również składać zapytania ofertowe. Zapytanie ofertowe można również złożyć w przypadku chęci zakupu większej ilości produktów - wówczas postaramy się zaproponować korzystniejszą cenę.
Zapytania ofertowe można wysyłać na adres e-mail: sklep@selero.pl
Dane firmowe:
Sklep Selero.pl
Właściciel:
Scharmach Consulting
ul. Rokocin 4D
83-200 Rokocin
NIP: 592-210-78-84
REGON: 220444123
Zwroty:
W celu dokonania zwrotu prosimy zapoznać się z zasadami zwrotów klikając w odnośnik -> zasady zwrotów i reklamacji.

- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
- Szyfrowane dane i transakcje