Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Reklamację należy składać na adres e-mail: [email protected]

W wiadomości napisz numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja i opisz problem jaki wystąpił z produktem. Dołącz także zdjęcia uszkodzeń jeśli wystąpują lub nagraj krótki filmik z wadliwego działania produktu jeśli masz taką możliwość. Nasze produkty są objętę ogólną gwarancją wynoszącą 12 miesięcy od dnia zakupu. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi do 30 dni.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt prześlij nam taką informację drogą e-mailową na adres [email protected]. W odpowiedzi zwrotnej przekażemy Tobie odpowiedni numer zgłoszenia i poprawny adres do wysyłki zwrotu - adres z faktury nie jest adresem do zwrotów.

Do paczki z produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Dołączanie pisemnego oświadczenia lub dowodu zakupu nie jest konieczne.

 

Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium